სადაც მუსიკა, წარმოდგენა და კულტურა სიცოცხლეს ჰპოვებს!
ჩვენს დრომდე მოღწეული, სადარბაზო, სატრფიალო, რომანტიკული შინაარსის ცეკვაა, რომელიც სრულდებოდა სამეფო კარზე. ცეკვა ქართული ხალხური ქორეოგრაფიის მწვერვალად შეიძლება ჩაითვალოს.
ქალაქური ტიპის ცეკვათა რიცხვს განეკუთვნება და თავისი არსით ძველი ქალაქის ცხოვრებას ასახავს, თავად ცეკვის სახელწოდება, ძველი თბილისის კოლორიტი წვრილი ვაჭრების, კინტოების სახელს უკავშირდება.
იმერული შრომის სიმღერა.
ძველი საზეიმო ხალხურო ცეკვა, სამსართულიანი ფერხული, რომელიც სრულდება გურიაში ორპირული სამხმიანი სიმღერის თანხლებით.
ისტორიულ - საგმირო ხასიათის გურული სიმღერა.
ცეკვა ხორუმი საბრძოლო ხასათის ცეკვაა, ხორუმი ცეკვაში განსახიერებული სიმბოლოა ქართველ მებრძოლთა ვაჟკაცობისა და დიდებულებისა.
ქართველი ქალის კდემამოსილების ამსახველი ცეკვაა, რომელიც გვიჩვენებს ქართველი ქალების ემოციებსა და გრძნობებს.
საქართველოს მთიანეთში დაბადებული ეს ცეკვა გამოირჩევა თავისი დამახასიათებელი მკაცრი საცეკვაო მოძრაობებით. ცეკვას, რომელსაც მხოლოდ ვაჟები ასრულებდნენ მთაში.
ერისიონის ცეკვა "ქალაი", რომელიც დაფუძნებულია მოცეკვავე წყვილის სიყვარულის ამბავზე
ეს არის საზეიმო სარიტუალო ხასიათის საფერხულო ცეკვა, რომელიც სრულდება სიმღერის თანხლებით და აჩვენებს სვანეთის რეგიონში მცხოვრები ხალხის ძლიერ ხასიათს.
მეგრული საფერხულო, სატრფიალო, საზეიმო სიმღერა, რომელიც სრულდება ცეკვის თანხლებით.
სიმღერის თანხლებით საზეიმო ცეკვაა, რომელიც სრულდებოდა ქართლსა და კახეთში.
სახუმარო სიმღერა მოცეკვავეთა თანხლებით, რომელიც ასახავს საზეიმო განწყობას და სახალხო დღესასწაულს.
სატრფიალო მეგრული სასიყვარულო სიმღერა.
ეს არის შავი ზღვის პირას მცხოვრები ხალხის სატრფიალო ხასიათის ცეკვა, რომელშიც ქალ-ვაჟის სიყვარული გადმოცემულია ლირიული სიმღერითა და ცეკვით.
მეგრული პოლიფონიური, შრომის სიმღერაა. სრულდებოდა ყანის მარგვლისა და თოხნის დროს.
„მთიებში“ წარმოდგენილია ზეიმი მთაში. ახალგაზრდა ვაჟები თავბრუდამხვევი ცეცხლოვანი ილეთებით და გოგონები სინარნარით აწონებენ ერთმანეთს თავს. პაექრობაში ჩართულია მომღერალთა გუნდი, რითაც ერთიანობაში დაუვიწყარ სანახაობას ქმნიან.
იმერული პოლიფონიური, შრომის სიმღერაა. სრულდებოდა ყანის მარგვლისა და თოხნის დროს.
ეს ცეკვა ოსეთის რეგიონიდან იღებს სათავეს, რომელიც წყვილთა ნელ და ზუსტ მოძრაობებზეა აგებული. ამ ცეკვის მთავარი სილამაზე მოცეკვავეთა მწკრივების რიტმულ, ერთიან ტრიალსა და მათი შავ-თეთრი სამოსის მონაცველობა- კონტრასტს ეფუძნება. შესრულებაში განსაკუთრებით რთული და ამასთანავე სანახაობრივად ულამაზესია, სოლისტი მამაკაცის პარტია.
ქართლ-კახური კლასიკური, საგუნდო, პოლიფონიური, საგმირო ჰეროიკული ხასიათის სუფრული სიმღერა.
ლამაზი ქალის სიყვარულს ერთმანეთს ეცილება ორი ვაჟკაცი. მათი პაექრობა თავიანთ მეგობრებთან ერთად გადაიზრდება ხმლის კვეთებით ორთაბრძოლაში, რომელიც ღებულობს ომის ხასიათს. ბრძოლის შეჩერება შეუძლია მხოლოდ ქალის მანდილს, აქ ხაზგასმულია ქალის მანდილის პატივისცემა და ზოგადად ქალის მიმართ კდემამოსილება.
ფინალში წარმოდგენილია პატარა ამონარიდები საკონცერტო პროგრამის ყველა ნომრიდან.